Tuesday, September 27, 2011

Perit Hatiku for second time

Salam sume... Malam nie aku nak cite pasal kesedihan aku. Tadi aku cube tnye kat kawan aku...."ko tanye la die kalo2 die da brpunye ker single ker?" dn nie jawapn kawan aku 2 "wei die da ade yg punye kat kampung die". wa.... skali lagi aku terkecewa. aku baru nak bercadang untuk brterus trang dengan die tapi patah hati aku bile dengar kawan aku cakap mcm 2.

Kenapa setiap kali, kalo aku suke kat seseorang 2 mesti die da berpunyer? Apa salah aku? Apa yang x kene dengan aku? Tolong sape2 cakap kat aku! Da lar perit yg dulu pon belom terubat nie bertambah yg baru...lagi rosak da kene operate nie...! Member 1 kos aku da plan nak satukn die dengan aku. skali aku dpt berita yg die da brpunye hei.... x dpat aku nk cakap mcm mane.

In same time yang lagi memelikkn aku...aku still x dapt lupekn si die yg pertama. Hei penat aku coba lupekan die tapi mcm susah sgt adakh aku nie mcm lalang yang sini aku minat yang di hujung sana aku tringat2. Wahai hatiku yg pertama...walaupon msih lg dlam keadaan perit aku still suke kat ko n aku snggup tggu jugak shingga umur aku msuk 25 tahun nnti. To Farhannah yang aku minati....aku x berpeluang untuk luahkn isi hati aku nie kat kau. Kalo la aku brupaya luahkan...betapa indah rasa hati ini bagai terasa di syurga mse 2.

Aku x dapat nk cakap mcm mane lgi da...xtau ape nk luahkan isi hati aku yg telah perit for second time....but i still waiting for you .

No comments:

Post a Comment