Saturday, August 27, 2011

Berbuka Puasa Bersama Dengan X-5BGVL

Salam. Hari ni aku buat event berbuka puasa dengan x-5BGVL (Bougainvillea). Baru dua tahun buat event ni yela kan baru jer tamat pengajian di sekolah menengah pada tahun 2009. Tahun lepas aku buat event ni memang best sebab ramai yang datang berbuka bersama tapi tahun ni agak memuaskan sebab berapa kerat jer yang datang. Diorang tak datang bersebab sebenarnya ada yang dah balik kampung, ada yang keluar dengan member lain dan ada yang x dapat kebenaran dari parent.

Kite lupakan sume tu, ok aku nak ucapkan ribuan terima kasih kat kawan-kawan aku yang datang ke event tadi walaupun x ramai. Herm...walaupun x ramai aku da cukup happy sebab korang sudi datang ke event tu dan dah banyak kite mlakarkan kenangan tadi. Hari ni sebenarnya aku nak belanja diorang tapi diorang sibuk2 jer cakap kat aku diorang nak bayar balik herm xpelah...

Dah la tu, boleh lak aku tersalah order makan hu3.... sepatutnya aku order 2 set double cheese burger, 3 set McChicken tapi aku terorder 4 setdouble cheese burger gn 2 set McChicken. Pastu boleh pulak aku suh kawan aku belikan lagi air coke gn kentang goreng padahal dah cukup herm xpela makan jela. Pastu hari ni merupakan first time aku makan cheese disebabkan tersalah order tadi hu3 tah apalah rasa die tadi ek wah xde prasaan aku ni. Pastu boleh lak kawan aku cakap kat aku sedap x makan cheese...aku just cakap terpaksa makan walaupun x suka cheese.

Lepas habis jer berbuka puasa kitorang terus singgah ke bazaar kat sebelah. Lama gak kitorang gi bazaar tu dalam 1jam setengah lar...sesak betol kat bazaar tadi dah macam sardin kat situ. Rimas aku kat bazaar tadi ish...lepas habis merayau kat bazaar kitorang terus jer balik sebab salah sorang dari kitorang nak balik awal..

Tu jela kot yang aku nk citer...Thanks kawan-kawan sebab sudi luangkan masa bersama sebelom korang sume start sambung belajar balik lepas cuti raya ni.... Aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN

No comments:

Post a Comment